Julgodis

Fikan hos mormor&morfar var supermysig!! Gick hem sen i snön, här har det snöat idag och det snöar fortfarande - har kommit nästan en dm! Decimeter alltså. Kuuul! Älskar snö. Älskar regn, älskar snö, älskar sol - älskar nog de flesta väder, men inte blåst! BU för blåst. Många kan bli deppiga av regn, well jag blir det av blåst, blir förbannad nästan när jag är ute i blåst höhö.

Ikväll gjorde jag&mor julgodis, inte så mycket men åtminstone wienernougat och knäck. Sen ska mamma införskaffa cognac och dåå blir det mer julgodis, bland annat mozartkulor. Skoj. En trevlig stund framför Halv åtta hos mig och sen titt på Bonde söker fru. Jag gillar inte det programet, men mor gör.

Jaa, imorgon ska jag upp redan lite över sex på morgonen. Bah!! Ska åka hem när mamma åker till jobbet förstår ni.  Ja, vi hörs imorgonförmiddag antagligen. Ha det underbart!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0