Hola!

Idag är det den 4 december, fredag. Underbar dag. Jajamensan. Har precis avnjutit en frukost bestående av baguetter som man värmer i ungen och ett glas apelsinjuice. Mums! Klockan är rätt mycket för jag sov för länge. Måste sluta med det! Ska ta tag i det. Lovar.

Nu blir det till att kolla adventskalendrarna här på internet, har dock inte koll på så många i år som fanns förra året.. Men men. Sen efter det så ska jag kolla till marsvinen, städa lite, föna håret.. O sen blir det iväg till Burlöv centrum för att handla lite varor och en liten present till en kille som vi ska på fest hos imorgon :) Ikväll kommer mia och då händer massa kul tror jag! Ska sluta skriva nu, har myror i brallan!

Drömde att jag hade en liten söt Raul inatt, som sprang och skuttade på gräsmattan med mig. Sååhäär ska min hund se ut, min Raul :)


Ha en underbar freeettaaag!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0