Hands of time

Sitter och lyssnar på romantiska låtar, just nu "If I could turn back the hands of time" med R Kelly. Så fin. Har också haft skönhetstid för händerna.

Såhär såg mina händer ut från början:




1. Första steget var ett bad med olivolja



2. Sedan klippte jag naglarna och smorde in de allra torraste delarna med en annan olja som innehåller sojabönor, avokado, oliv och mandel. Fick den i ett ganska dyrt nagelpaket som jag och mamma unnade oss för ett tag sen.


3. Nagellacket på! Idag blev det ett väldigt ljust ljust rosa.



Resultatet:






Nu lyssnar jag på Whitney Houston - Greatest love of all. Tove sjöng den med bravur igår. Så bra låt, att älska sig själv - det är otroligt viktigt.

I decided long ago, never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
Because the greatest love of all
Is happening to me
I found the greatest love of all
Inside of me
The greatest love of all
Is easy to achieve
Learning to love yourself
It is the greatest love of all

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0