Grillning i snön

Tänkte börja med att berätta vad jag hade på mig idag:
* Leggins
* Knästrumpor
* Ett par leggins till
* Jogginbyxor
* Träningsbyxor, vindtäta
* Ludna tjockstrumpor
* Långt linne
* Undertröja från underställ
* Polotröja
* Fleecetröja
* Jacka
* Mössa
* Vantar

Med den munderingen begav vi oss till Spillepengen, ett naturområde här nära Arlöv. Där satte vi oss på den medtagna filten och tände grillen. Vi var där cirka en timme och sen va våra tår stela som fan så då körde vi därifrån. Först skulle vi tanka och den sötisen köpte kaffe till oss för att värma oss.. Efter vi lämnat filmen som jag hyrde igår så körde vi till affären för att hämta ut ett paket och köpa lite mjölk (ska ju blanda Orgasm ikväll, min favoritdrink, så behöver mycket mjölk!). Tack gode gud att där inte var någon han kände i affären haha med det jag hade på mig :p

Haha här får ni se en fattig video.


Lade ni märkte till fåglarnas kacklande? Där var riktigt många fåglar!






Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0