Friends

Jag tänkte börja med att berätta om en ost som är sjukt god. Det är en av kavlis mjukostar, Tomat&mozarella med basilika. Åh sjukt god. Dyr var den, men worth it! Kokte chockladmjölk till också. Har ingen oboy hemma (har aldrig det) så då blir det automatiskt äkta chokladmjölk med kakao&socker. Mycket godare - yummi! 2 tsk kakao och 2 tsk socker till en kopp mjölk. Men jag tar lite mer :p

Igår så var jag hos Malin&Madde här i Arlöv! Först fick jag låna Dilshads bil för att de bor i andra sidan byn så jag ville inte gå ensam mitt i natten, han skulle till julbord med jobbet. Så jag sa till honom Snääälla ta den silvriga bilen!! men ne, han tog deras arbetsbil, en sån med två säte och ett jävla bagage. Kände mig som en dvärg i den! Gud såg knappt bak, visste inte var jag hade bilen. Haha, det var roligt. Jag skjutsade honom till Entré, där de skulle bowla och sen körde jag till tjejerna. Skulle hitta en parkering.. Först trodde jag att jag hade kört vilse, men Malin sa att jag var rätt när jag ringde henne. Så hittade jag en fickparkering, men efter ett försök insåg jag att detta kommer inte gå! Så jag körde till en stor öde parkering för besökande. Avgift 00-24. Hade bara 5 spänn på mig så jag lade i den sålänge tänkte jag. När jag får lappen finns det ingen färg kvar i automaten så man ser inte vad där står. Jippie!! Behövde ju inte betala mer, vad kan de göra liksom?

Så efter mycket om och men så kom jag hem till Malin&Madde. Vi körde och köpte pizza, skitkul. Skulle egentligen kolla på Idol men snackade snackade snackade så vi började kolla klockan nio, lagom tid till vinnarlåten skulle sjungas. Sen var jag kvar till tolv nästan, då körde jag och hämtade Dilshad som var gaanska rund om fötterna, eller vad säger man? haha han mumlade lite och var allmänt groggy. Vi tjejer hade verkligen skitkul, trivs såå bra med dem!! Jag är så glad att jag har börjat få lite fler vänner nu!! Jag behöver många att umgås med när jag går så lite i skolan. Baaauuutaakul :D

Älskling ska faktiskt vara med mig idag i eftermiddag och kväll hihi. Han kompromissade lite genom att åka och handla tidigare med hans familj. Åh vad kul att kunna vara ute och göra nånting! :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0