'


julen:

Julen är en underbar högtid där man ska samla hela familjen och släkten, de man älskar och bara ha det riktigt trevligt och mysigt tillsammans! Jag älskar julen. Jag firar inte heller julen för jesus skull, utan har en mer ateistisk syn på det hela hehe. Jag firar för familjen, som thanksgiving skulle man kunna säga. Älskar att köpa julklappar, och tycker att julklappar ska köpas med mycket eftertänksamhet och omtanke, ge det som bara är SOFIE (ex om man ger till mig). Ja, man ska lägga ner mycket tanke och det där med önskelistor ska bara vara ett stöd, inte en mall, för det handlar ju om att ge med kärlek? På julafton ska man ha det riktigt mysigt och tända ljus, röda saker, spela spel ihop, mycket skratt och självklart en ball tomte :D Som min brorsa tex. Han är grym!

Thats my opinion!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0