Enrique Iglesias

Som några av er vet så är jag en liten sucker för Enrique. Han har varit min idol sen åttan. hehe nu är jag i och för sig inte såå förtjust i honom som jag var när jag var yngre, men han är grymt bra, älskar hans låtar. Jag&Linn har varit på hans konsert 2 gånger och fyfan, det är de bästa tillfällena i mitt liv, så sjukt bra stämning och hela grejjen. Älskar konserter :)

Hittade iaf en ny låt han gjort detta året när jag var inne på Youtube. Tyvärr är det ingen video, bara att lyssna :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså han är fan bäst, så jääävla het röst! aaahh! älskar hans röst, den är så vacker och mysig. hihi

2009-12-15 @ 13:03:30
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0