Beautybygrooming

Inte nog med att jag hittade billigt smink innan idag. Igår märkte jag att min parfym var slut - oj inte ens märkt att det var så lite kvar! Så jag och Linn sniffade på några parfymer på Kicks och jag hittade till slut (efter mycket doft och mycket luktande i kaffeburken) en mycket god, romantisk, varm parfym. Mexx- black. 15 ml kostade 295 kronor.

Så nu googlade jag efter billiga parfymer för att hitta någon bra hemsida med lägre priser. Hittade då beautybygrooming.se, där kostade den parfymen bara 195 kronor! Med frakt blev det 218:-!! Om jag hade beställt 30 ml hade det blivit lika dyrt som 15 millilitaren kostade på Kicks.

Haha nu ska jag inte köpa nåt mer :D Men en parfym måste man ju ha? Jag har bara date-parfymer nu och de håller doften cirka en timme bara.



Ciaao!

Ps, älsk fick tälja lite på granen för att den skulle gå att sätta ihop, men nu står den här ståtlig och med en enda kula uppsatt. Han ville sätta den första. Nu ska jag se Scrubs. ds



Kommentarer
Postat av: vanessa

Det e härligt när man hittar en parfym som klickar, jag själv knarkar parfymen, har ett otalt, haha..så vet några sidor jag täntke tipsa dig om nordicfeel.se , beautyplanet.se , parfym.nu , parfym.se

Men nordicfeel e bäst om parfymen finns där, dem brukar va billigast och fri frakt.. o betala direkt kan du göra för jag gör alltid det, aldrig haft problem med dem :)

2009-12-11 @ 18:55:13
URL: http://yoshiiii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0