60% of!

Ja, jag var ju och skulle kolla på lite smink, som vissa snokar redan vet. Men i alla fall var det en jävla fattig lokal haha herregud, men skit samma, där var många som sålde smink väldigt billigt, antagligen importerat från andra länder. Jag köpte Max factor natural minerals foundation, som egentligen kostar cirka 145:- men jag gav 60 kronor! Sen köpte jag den nya mascaran från Lóréal paris lite på impuls. Såg den på reklam igårkväll, den med ett serum och en mascara. Double extension heter den. Den kostar 119-159:- egentligen, beroende på var man köper den. Jag gav 50 kronor för den.

Så jävla gött. Åh superkul med brudarna också. Vi hade så mycket att skvallra om (läs: de. Jag älskar skvaller :P) så vi sa att vi måste ses snart igen för vi ska prata om allt haha. Blir nog idolkväll på fredag med gott! Final i Idol ju.

Japp, nu kommer snart Dilshad. Kanske man får lite hjälp med julgranen. Tror vårt tjafs är glömt, men vem vet? Har inte pratat om det.





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0