Min söndag

Hej!!

Idag var jag på Abdos och handlade :D Abdus eller abdos? Tror att det är med o. Det är en mataffär som är mer inriktad på mångkultur och har många olika märke. Jag gillade den affären.. Deras grönsaksavdelning var väldigt fräsch och stor och billig! Och deras juicer då.. Lychee, mango, drakfrukt, ananas, ja tjohejdå apelsin och äpple! Det enda dåliga var att det var trångt i gångarna.. Meen lite får man ta :p


Ikväll fick jag komma ut också, träffade Carro och vi gick runt i bo01. Västra hamnen eller bo01? Vad heter det egentligen? Vi satt och snackade en stund men det blåste riktigt mycket så efter någon timme körde vi hem. Haha, men historien slutar inte där! Körde värsta omvägen så kom förbi stadion, aq-va-kul, södervärn och seen värnhem. Haha och sen när jag släppt av henne så glömde jag nog svänga av för jag kom skitlångt iväg mot C-
ring, hette det tydligen, sen där vid Ikea och sen någon motorväg. Hejdå bensin.


Haha, jag har kört vilse massor av gånger sen jag flyttade. Ibland irriterande, ibland kul.


Nu ska jag titta på tv tror jag. Inga planer alls för veckan, åh så kul

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, jag blir också galen när jag kör fel. När jag flyttade hit körde jag fel typ hela tiden:P Fan vad jag hade velat dra till stranden i morgon, ska ju blir skit varmt! Men har man skola så har man... Puss!

2009-08-31 @ 12:14:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0