To you

Ni, kära läsare, har väl inte missat mina länkar som befinner sig längst ner i menyn? Där har jag nämligen lagt in mina favoritsidor på nätet, de som hjälper mig mycket och som jag vill ska kunna hjälpa er med :)

Där hittar ni bland annat en asbra översättningssajt svenska-engelska och tvärtom. Superbra, översätter i alla verbformer (dvs, ex springer, sprang, sprungit osv). Tv-tablå på internet, en sida där du kan slå in vilket telefonnummer som ringt dig om det är något konstigt nummer och så kan du kommentera. Som en gång när någon mysko hade ringt mig så slog jag det där och då såg jag kommentarer från andra där de skrev att det var någon mysko försäljare., toppen då visste jag det och svarade inte nästa gång :) Där finns även länken till den bästa blogg-designs-sidan om du om möjligt missat den, Finns hjälp till i princip allt!

Checka in ;)

Kommentarer
Postat av: Kittan

Hej :)

Okej, vad ska du plugga? :) Usch, kan tro att det är stressigt..

Jag mår fint, och de första dagarna har gått hur bra som helst ;D

2009-08-26 @ 17:42:55
URL: http://kittans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0