Sommmar!

Idag var en skön dag! Efter vi vaknat och ätit, samt fixat med flickorna drog vi och besiktigade min bil, den gick igenom denna gång. Ja, jag berättade ju aldrig om min bil ju... Den gick ej genom besiktningen så vi fick laga den för runt 5000:-. Hurts. Ska sälja den..min första bil :( har inte råd med att ha en äldre bil, man vet aldrig när bäst-före-datumet går ut.. Jag älskar min pärla.

Iaf, sen körde vi till stranden i Lomma, där vi var igår också. Det var skönt och vi badade! (doppade oss). Det var många nyckelpigor där, sen kom det fler och fler, så vi gick därifrån (snarare sprang för de kom fler och fler helt plötsligt bara, pang bom!). Hoppade snabbt in i bilen för att de inte skulle flyga in. Det blev en kort stund på stranden och jag gick in i bilen med bikini och ett kilo sand i skorna haha. Plus att vi hade isglassar som vi köpte innan vi insåg invasionen och de fick man panikäta i den varma bilen haha. Katastrof. Vi hade sett en Zoo-flagga från vägen när vi körde dit, så vi letade upp butiken. Den var väldigt stor och låg som en liten gård. Där fanns mini-zoo också. Kaniner, gris, getter och hästar. Det var en pytteliten fågelunge som promenerade kring på marken och Dilshad bara : jag är helt nära fågeln... Ah, jag klappade den! Sen nuddade jag också den. Hur coolt som helst att kunna klappa en vild sparv och sen kom dess mamma och matade den. Härligt att vara så nära naturen, älskar djur. Butiken hade massa massa djurgrejjer till alla slags djur. Om ni är intresserade så ligger den utanför lomma, skitstor och bra grejjer!

Efter stunden ute så drog vi hem och gjorde pannkakor med hallonsylt och glass :D Gott. När Dilshad gick hem så skulle jag diska och det var då olyckan skedde. Glaset gick sönder när jag diskade det och gjorde ett hack i mitt finger, ovanför knogen. Blödde som fan.  Sen så fort jag ansträngde mig, typ jag försökte dammsuga men då forsade blodet.. Sen skulle jag ta in marsvinen från deras tripp på golvet och då började det blöda igen, så jag gav upp och satte mig och tittade på The hills- avsnitt på internet. Grannens internet, sorry. Blev rastlös som fan, men vid halv nio kom Dilshad igen och vi spelar spel, men just nu är han i affären och ska köpa lite gott till oss. Lite nötter o så :) Fingret är nog heelat nu tror jag. Heelat av The hills :) Älskar det, men har aldrig lyckats fatta när det går på tv? Så tittar på internet lite då och då.

Ska sluta skriva nu, måste blogga oftare så jag inte skriver noveller hehe. Ha en underbar kväll! Bilder kommer senare idag!

Kommentarer
Postat av: AHNNA

Vilken fin kommentar..roligt att du gillade min blogg..lite dåligt med inlägg nu när jag är på magaluf bara =)

2009-08-08 @ 19:34:59
URL: http://ahnnaga.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0