Rosengård

Det är förjävligt att aktivister utanför kommer till Rosengård med slagorden "reclaim Rosengård". hallå har ni några bestick i lådan eller? Jag tror de flesta Rosengårdsbor är glada att polisen är i Rosengård så att det blir lugnt, så att deras barn kan vara ute utan att de ska oroa sig att något ska hända, att deras fönster eller bilar ska bli sönderslagna.

Låt Rosengård vara nu för fan. Jag stör mig riktigt mycket på vänsteraktivister. Stör mig på alla som tar lagen i egna händer. Vi måste ju alla leva så att samhället fungerar, inte rasar!

Jag blir grymt imponerad av Rosengårdsborna som gick samman för att vägra släppa in aktivisterna, det är sammanhållning det :) Är inte så insatt i hela grejjen, men ska läsa mer om det.


Kommentarer
Postat av: Kittan

Hej Sofie! :)

Fan vad kul att du lämnade ett spår efter dig. Tack så jättemycket, ska bli kul o skönt att börja jobba. Ska följa ditt liv här med! ;D



Är allt bra med dig?

Puss

2009-08-24 @ 12:58:14
URL: http://kittans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0