Regn!?

Godmorgon! Sitter vid köksbordet med min Enrique Iglesias-tröja och softar.  Åt nyss en god frukost bestående av bland annat te. Åh, te är mitt nya kaffe! Ska kanske försöka dricka mindre kaffe? Det är inte bra.. Har hört att man får små bröst av kaffe? Haha. Äsch det är redan för sent, tror inte te gör de större!!

Nej men jag ringde Burlövs bostäder och jag ska träffa Herr vaktmästare sen för att se om han hittat mina nycklar. Han hade några nämligen. *håll tummarna*

Sen ska jag till Malmö och träffa Linnsi! Och det föll stora regndroppar mot mitt fönster här för en stund sen.. Inget regn idag va? Jag som skulle ha schorts... Hmm får väl bli jeans då?

Hörs sen!

Här får ni en liten film från Stockholm :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0