Outfits

Testade lite outfits inför festen på fredag.. Hmm har tre som jag väljer mellan men egentligen har jag redan bestämt mig hihi. Här är de iaf så kan ni säg vilken ni tycker :)


Nr ett är ett hemmagjort linne, ursprungligen en klänning från Gina, jeans från Zara och skorna har jag typ redan bestämt att jag ska ha på mig, från Skopunkten.





Nr två är linne från h&m och svarta leggins. Kanske ytterliggare ett svart linne under så det blir lite längre? Halsbandet kommer från h&m tror jag.




Nr tre är ett glittrigt, bronsaktigt linne från Cubus och svarta byxor från Zara.

Jag gillar nog mest ettan, men gillar linnet på trean... Hm hm ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag röstar på den sista! Jag gillar verkligen de tight jeansen och det gråa glansiga linnet! TA DET :D

2009-09-01 @ 15:03:36
URL: http://namedsara.blogg.se/
Postat av: therese

gillar den randiga kjolen (eller var det ett linne). grymt snygg :)

2009-09-03 @ 20:40:39
URL: http://seul.blogg.se/
Postat av: chooser...

hihi..heeeeeeeej !! jag gillar det svarta med jeansen =P precis så som jag valde igår 0=D men jag måste nog säg en sak....se till o sluta ta foto på dig själv framför spegel....det är verkligen inte fint >=( kyss älskade, ha det riktigt kul där idaaaaag <3....pusss

2009-09-04 @ 05:46:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0