NRJ in the park

Tänkte berätta lite om gårdagen! Jag och Linn träffade en gammal klasskompis, Louise. Hur trevligt som helst :D Vi var hos henne och hon bakade sockerkaka och bjöd på supergott thé! Verkligen en mysig gammaldags lägenhet. Sovrummet var gigantiskt medan köket och toaletten var väldigt små, hur fördelar de lägenheter? Strange. Men de hade inrett den superfint. Jättekul att ses igen och som vanligt sprang tiden iväg så jag blev lite sen *hosthost* händer aldrig.

På kvällen åkte jag och älsk till Stortorget i Malmoe för att checka in NRJ. Skitbra. Kom tyvärr halv åtta (för jag skulle hinna med allt med marsvinen osv) så jag missade dead by april =( Buhuuuuu. Får väl trösta mig med youtube, men det är inte samma sak! Men vi tittade på Darin, Arash och en jättebra och snygg brud, my god! Hon som sjunger Hit'n'run, men vet ej vad hon heter.

Aja, idag är jag ensam, har lite ärende att göra.. Typ handla lite på maxi och säga upp min parkeringsplats och gå till Gina för att synda mohaha.

Här ser ni annonsen på min älskade pärla:
http://www.blocket.se/malmo/Hyundai_Accent_1_3_23133117.htm?ca=23_8&w=1

Inte världens snyggaste bild men världens mest älskbara bil hihi.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0