Nostalgi

Fick ääntligen se klassfotot från studenten när jag var med Linn igår. haha sjukt ellerhur? Efter tre år fick jag se det! Vi blev så sabla snygga allihop. Saknar sp3, så sjukt underbar klass, värsta familjen :)


Från vänster: Louise, Paiman, Linda. Nedre raden: Cara, jag, Linn och Amina. ♥


Fick även en kopia på ett foto som jag aldrig sett från balen. Från vänster ser ni: Linn, min dejt Ola, jag och sen min dejts kompis.
Det är lite damm på fotot så det är det som syns på Olas kostym :p



Vi fyra plus Jonna var den mesta av tiden.. Riktigt rolig kväll faktiskt, Jonna var helt galen hehe.. Saknar hennes galenhet faktiskt. I Kristianstad får man inte välja dejt själva utan vi blir ihoplottade så tro inte att det var min dejt på riktigt hehe. Ja, inte för att det är något fel på honom, men bara så att ni inte tror något ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Fotot blev skit fint :)Miss that time...

2009-08-26 @ 18:24:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0