Min utsikt

Jag har den mest fantastiska utsikt från balkongen tycker jag!


Såhär ser den ut nattetid.

Jag ska visa er dagtid också. Men det jag ser från min balkong är..
.. grönområde
.. lekplats där massa barn leker alltid
.. en stor väderkvarn till vänster om min balkong
.. turnings torso
... öresundbron
... Ja, jag ser ju till min skola :D fast det är inte så nära som man kanske tror hehe.

Ikväll när jag blev ensam satt jag där ute och åt jordgubbsglass och njöt. Sedan strök jag en duk som jag ska ha på bordet. Tog lång tid att fatta hur ångstrykjärnet funkade haha. Var faan ska man hälla i vattnet. Det var inte krångligt, men beskrivningen var!! Sedan blev det att tända lite ljus och sätta sig i min improviserade soffa med ite godis och cola och titta på Vicky Cristina Barcelona. Kan starkt rekommendera. Underbar film. Scarlett Johansson är så jävla snygg, vet inte hur man kan vara så snygg! Hon har den perfekta kroppen, vackert hår och perfekta läppar - allt! Sjukt snygg.

So long ♥

Kommentarer
Postat av: jessiie

hmm jag har fortfarande inte fått någon inbjudan till din inflyttnings fest ;)

haha.

jag älskar sunes jul, julbaket är såååå roligt.

tex när sune blåser mjöl i håkans ögon, eller när han döper sina grinsar till håkan. hahaha 4 varv runt huset som straff för att håkan åt upp degen.

2009-08-05 @ 10:01:58
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0