Lyckad dag ändå!

Det var faktiskt en kalasdag även om det blev inställt med klasstjejerna. Som tur var så kunde Linn ses. Så efter jag städat tills jag var genomsvettig och duschat och spikat så kom hon :p Vi satt och drack té lite och pratade, sen körde vi till Nova. Superkul var det där. Tittade på massa saker och jag shoppade lite :) Ett vanligt vitt långt linne, behöve något som täcker rumpan när jag har leggins, sen en jeanskjol på rea (the summer aint over!!). Ska faktiskt bli 25 grader nästa vecka hörde jag... Får se? Och sen köpte jag en guldig tablett på Indiska. Åh, älskar Indiska! Älskar deras kuddar, deras ljushållare, deras kläder, deras tyger, deras serviser... deras smycke, ja ni fattar!

Efter en lång stund där och en supergod glass utan något animaliskt (ja mjölk då, men jag menar död-animaliskt) så åkte jag hem och lagade lite mat. Blev ingen avancerad middag för jag var så hungrig. Det är det sämsta med mig, att jag alltid är superhungrig så jag orkar inte laga något som tar lång tid och det måste man ibland. Ska göra biffar och potatis på söndag har jag bestämt!!

Ikväll kom älsk och vi hade singstar-kväll. Åh, skitkul. Mindre kul för grannarna. Sjöng först pop-hits och sen rockballader, men då var vi sjukt trötta i rösten. Älskar singstar, men bara med någon jag kan slappna av med (A).

Nu ska jag drömma, kanske om detta?

Ljuslykta




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0