Lördag!

Det första jag gjorde idag var att försöka reda ut det här med alla böcker som jag ska beställa. Fick ju tips av Linnli igår om en sida där man kan köpa och sälja kurslitteratur (kurslitteratur.se). Så jag har frågat tre tjejer om böcker där.. Och sen skulle jag beställa 3 böcker från Bokus, så kom jag på att Linn sa att hon hade sett att det skiljde sig mycket i pris ibland mellan Bokus och Adlibris. Jag gick in på adlibris och fick faktiskt böckerna för 663;- istället för 731 på bokus. Det är ändå 70 kronor! Pengar är pengar, visst?

Fan vilken kurs det kommer vara - entreprenörskap och social förändring. Vi ska läsa om integration och hur man via entreprenörskap kan förändra samhällets sätt att tänka osv. Jag kommer bli värsta Koffi Annan sen :D Kommer bli tufft i höst kan jag säga er. Ser ändå fram emot det. Nya klasskompisar i två klasser, för jag ska ju läsa två kurser samtidigt, kanske nya vänner? Kanske fester man kan gå på? Man vet aldrig vad som väntar. Im so exited. Och det roliga med att börja skolan är att man får göra sig vardagssnygg, planera outfits osv, saknar det!


Idag är det 28 månader för mig och älsk, det vill säga 2 år och 4 månader! Vi kanske ska åka till Bistro och äta, har ej bestämt oss... Känns rätt långt att åka dit men whatafuck. Blir besök hos familjen samtidigt.

Känner mig glad idag. Jag känner mig också glad på något underligt sätt för en gammal fiende till mig, typ mitt livs enda riktiga fiende hörde av sig igår och började snacka lite. Gud vad vi har bråkat, helt sinnessjukt. Hon var inte klok hehe. Jag tycker det är trevligt med fred. Nu ska jag sälja lite mer kurslitteratur, diska och sen städa, glömde städa bakom sängen igår. Och nej, jag är inte pedantisk vänner, det är faktiskt massa sågspån där! Sen ska jag visa er kjolen och tabletten.

 Love u!


Kommentarer
Postat av: S

Grattis på er 28 månaders dag :) Hoppas den har varit bra hehe!

2009-08-29 @ 23:44:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0