Kardemumma

Hej söta läsare!
Här sitter jag i mitt nystädade vardagsrum som luktar liljekonvalj och läser Kenzas blogg bland annat. Åh så grym den tjejen är, kan ju inte låta bli att bli lite avis på allt hon får vara med om, får gratis kläder och skor, blir plåtad för tidningar och reklam, blir intervjuad, får jobb på MTV och nu tydligen någon ny serie som skulle komma... Betalt också för att blogga. Åh gud ljuva livet. Hon förtjänar det verkligen, hon har ju kommit dit hon är genom sig själv, inte genom att låtsas vara någon annan, typ provocera så som exempelvis Kissie gör. (eller dessie eller paulina osv).

Aja, det är kul för henne, verkligen! Vill också ha det lite mer händelserikt, men det kommer nog när skolan börjar. Får skaffa lite vänner här nere och hitta på roliga saker :D Har varit lite tomt med vänner sen jag blev ovän med de jag hade. Asså jag lyckas alltid bli ovän med mina vänner? Och så säger jag att det var dem det var fel på. Gud vet. Eller nej, det gör han nog inte :p Det är lite svårt det där... För jag själv tror bara att jag har haft en himla otur med vilka jag blivit vän med, inte att det är mig det är fel på. Jag tar inte vilken skit som helst, så ja.. det är kanske därför jag "mist dem". Och vissa har jag helt enkelt inte trivts med... Jag är kräsen. Och det är ingen bra egenskap. Ni som läser är ju intresserade av mitt liv... Så som jag känner igen det så läser man en tjejs blogg antingen för att man gillar henne, eller för att man avskyr henne, eller ser upp till henne, eller för att hon är förbannat snygg. Ni kanske avskyr mig hela bunten :D Typ åh, hon skar sig i fingret HAHAHA, åh hon tappade sina nycklar, fan vad bra. Min dag är räddad!

Nog talat om det. En jag iaf trivs med och som verkligen älskar mig var jag med idag! Jag och honey var i Lund en stund och tittade lite. Jag köpte kardemummakaffe från Indiska, åh gott var det. Skämde bort mig själv, det förtjänar jag ;) Sen köpte jag en superfin kofta, visar sen! Efter tre så handlade vi falafel och drog till parken i Lund, lade oss på en filt i gräset och softade och tittade på moln. Supernice.

Imorgon ska jag hem igen - hem till byn :p Vi ska på lite utfärd, jag, mamma, mormor&morfar. Neråt Österlen och mysa. Hoppas det blir fint väder. Min mamma älskar mig :) Men det är kanske skillnad för hon har ju bara en dotter så hon fick väl lära sig älska mig :p

Kardemummapussar på er!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0