Jessi hälsar på

Igår hade jag besök av Jessi, det var en trevlig stund! Fikade lite hos mig och sen drog vi till Möllan alltså väderkvarnen här vid mig, för min kära kille hade sagt att det var nice där. Haha det var helmysko snarare. Men några fina bilder blev det :)




Gäss var det enda djur som fanns där, måttligt besviken över det. Inte världens trevligaste filurer :p


Fint landskap! Men trädgården var helt mysko för det såg ut som om någon bodde där?


Skåne i mitt hjärta... låt mig besjunga dig nu :p I love Skåne faktiskt.

På kvällen så gick jag och träffade Dilshad och hans lilla sötasöta brorsdotter. Vi hade kul på lekplatsen, hon är ett år gammal, översöt. Sen planerade vi vår resa, en sak - vi kommer ha askalaskul!!!

Kommentarer
Postat av: jessie

vilken fin skåne bild du tog, ;) den visar riktig hur det ser ut på landet.

det var trevligt igår. får göras om snart men denna gången får du komma hit och käka glass tycker jag.

pussss

2009-08-11 @ 17:09:19
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0