Inställt

Jag hade bjudit hit några tjejer från klassen ikväll men det blev inställt sent igår, trevligt va. Så nu vet jag inte vad jag ska göra hela dagen... Hmm: Skulle ha bakat och fixat.. Har tillomed fått barnvakt till marsvinen för att jag kunde koncentrera mig på gästerna. Nice style. 

Vi borrade hål i väggen igår så det blir nog att städa riktigt noga efter allt damm och väggdamm så att säga hehe... Kan inte sätta upp sakerna för det behövs en skruvmejsel. Ah. Åh så skiner solen också... igår var jag bara hemma hela soliga dagen...


böööbööö. får väl se om jag hör av mig till någon. ursäkta trista inlägg, men whatafuck, har inget för mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför blev det inställt?? synd när du hade fixat med allt ju... :/ Hoppas du hittar på något du kan göra :) Vi får ses snart. Jag slutar två nästan alla dagar och på fredagar slutar jag halv 1. :) Trevlig helg!<3

2009-08-28 @ 14:46:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0