Hair

Jag har ljusat mitt hår. Det började bli utväxt och gulaktigt. Ish. Så jag hade väl två val - färga brunt eller ljusa ytterliggare. Now, I know that blondingspray is no good... but I didnt really have a choise. Kan inte ljusa på annat sätt när man väl börjat med det sprayet, så fick helt enkelt förgifta håret lite till.. det mår nog inte dåligt av det sålänge man inte kombinerar? Äh, har bestället silverschamp också, får se om jag vågar använda det :p Men tycker inte riktigt det behövs just än.


Såhär var det idag :) Nu är det fint tycker jag, men det håller sällan länge...

Har testat lite andra frisyrer, vilken röstar ni på? :D

 
Blond


Mörkbrunt


Lockigt mellanbrunt


Rött


Killffrisyr


Haha jag tycker jag liknar Jenny Humphrey lite på denna bild :p

Man blir beroende av den hemsidan, har sminkat mig också där. Därav den rosa skuggan. Ganska snyggt, kanske borde prova det. Nå, vad röstar ni? :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0