Flytt för fullt!

Håller på att flytta för fullt!! Idag stack vi till min lägenhet vid halv åtta på morgonen, såå jobbigt för mig som inte är van vid att gå upp tidigt! Höhö. Men blev pigg på färden. Städade toaletten, grundligt, medan morfar och mamma målade. Ush och fy på avoppet! Vem fan städar avloppet när de flyttar in?? Nej, men ser ni att vattnet rann skitsakta, då ryckte morfar in och ryckte bort avloppet för kranen och vi drog ut massa äckligt hår och skit. Fyhelvete vad äckligt. Mådde lite illa kan jag erkänna. Jag målade hallen sen iaf. Sen kom Dilshad när han hade vaknat till liv och han målade också lite och sen lunchade vi på min balkong.

Städade golven sen efter vi hade tagit bort all tejp (maskeringstejp) och papper. Imorgon blir det inflyttning, allting är typ rensat i mitt rum. Har en tavla, lite stenar från Grekland och min dator kvar att packa ner. Jag har beställt internet från Telenor, men får se när jag får det. Måndag-tisdag skulle jag tro. Ska bli skitkul att visa er lägenheten, är redan kär ♥

Så vi hörs om några dagar då när jag fått internet helt enkelt! Är så excited :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0