Bortsorterat

Fan. Jag vet att ni kanske tycker jag är dum som inte bara ignorerar att det finns exempelvis mular i godis eller kalvmagar i ost men det tycker inte jag. Känner mig smutsig inombords när jag äter det. Å nu hittade jag i kex också. Vassle alltså, det vill säga mald kalvmage. Åh gud, varför ska de stoppa sånt i kex? Inte nog med det, det finns i SIA-glass också.

Hej, en strut med jordgubbsglass och lite kalvmage på toppen, tack!

 

Nu är mitt kök djurfritt vad jag vet, har kollat ingredienser nämligen. Kan jag stå emot det så gör jag. Det finns nog inte vassle i all glass och kex behöver jag inte, finns massa andra goda kakor med naturliga ingredienser! Gelatin äter jag inget av, ni vet hur jag är med piggies. Me love. Men löpe äter jag ibland - pizza och mögelost. Har alltid älskat och finns inget att göra åt saken... De dödas ju dock inte för löpen.... men det är ändå känslan att få in sånt i sin kropp.

Aja, antar att ni inte ens vill veta av detta, men detta är min blogg och här stirrar vi sanningen in vitögat :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0