(bloggutseende)

En liten parentes här. När jag sitter på denna datorn här hemma som är en stationär dator så märker jag att bloggen ser hela annorlunda ut. Min text är fet, vilket den inte är på min bärbara. Dessutom är hela bilden för stor för skärmen, vilket innebär att man måste scrolla till sidorna. På min dator så ser den helt perfekt ut. Ska försöka fixa min header så den blir mindre så kanske jag kan förminska hela bloggen för att slippa detta utseende för mina läsare med äldre datorer och skärmar.

Hur ser min blogg ut på er dator??? Ni skulle hjälpa mig mycket om ni ville berätta om dessa saker stämmer på den bilden ni har eller om det ser bra ut på er dator. Så jag vet om jag ska ändra eller ej :) tack på förhand söta läsare :)



Kommentarer
Postat av: fin fin blogg

hellu love <3



det var väl det konstigaste att ingen kunde hjälpa dig med att svara på hur den ser ut for fuck sake ?!hos mig ser den bra ut, och den ser underbar ut



jag antar att det är din fassas dator som har en annan kodning...



testa trycka såhär nästa gång du är hemma hos dom



där uppe där man kan välja..t,ex. arkiv, redigera, visa, favoriter, verktyg och hjälp..



där klickar du på Visa och sen så kommer det att komma en massa alternativ, där trycker du antingen zoom, eller textstorlek.. så kan du testa dig fram gumman...



kyss <3

2009-08-21 @ 06:00:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0