voff voff voff

Detta eviga skällande!! Grannens hund står i hundkojan och skäller o skäller o skäller! Varför jag lyssnar? Jo, för att mina flickor är på altanen och jag har dörren öppen och måste se dem och höra dem :p Inte för att de säger så mycket, men ooom de skulle skrika till så ska jag vara där som blixten ;)

Förgrömmade hundar.  Vet ni vänner? Jag fick C på tentan!! Och jag är väldigt nöjd. Haha, jaa jag vet. Jag som var en A-girl, men ni vet.. Nivån flyttas upp ju. Och denna tenta var riktigt svår! C är ändå snäppet efter VG så klart jag är nöjd! Det finns a, b (VG) -- c, d, e (G) och sen F (IG). Yeahhh C i great :D

Nu ska jag snart köra till Madu, och träna lite. Vi ska ju ha uppvisning idag för fortsättningsgruppen. Jag hade fan problem med att hitta något glittrigt. Läraren sa att vi skulle klä oss glittrigt, men jag gjorde en egen version av oriental, med hjälp av en stor sjal jag har. Bara titta vilken äkta orientaldansare jag e ;)



SÅ het :D haha. Nu ska jag städa buren och sånt innan jag ska åka.

Puss på er, hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: jessie

hejsan hoppsan, jag skickade ett sms till dig innan hoppas det kom fram.

kl 13 blir iaf prima för min del.

Du tar väll tåg?

jag möter dig på knutpunkten när ditt tåg anländer.

så får vi se till vilket fik våra ben tar oss.

KRAMMMMM



2009-04-15 @ 21:10:55
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0