Valborg :)

                                      

Vad händer idag då, när det är valborg??
Jag har nästan aldrig firat det.. Har inget roligt valborgsminne direkt vad jag minns. För två år sedan firade jag det iofs. Blev att kolla lite på en eldslukare i K-stad med Linn&Samer.. Träffade Peet, George och Arben och hans bror och sen åkte vi till hans flickvän.. Det var inte direkt en rolig kväll, alla var helt sega och sen blev det bråk med hehe. Men iaf en gång då jag gjorde något valborgsaktigt så att säga. Jag har iofs för mig att jag o Linn firade det med ett par killkompisar, Andreas och Rasmus, minns jag rätt Linn? Vi var i Åhus och Rasmus mor bjöd på grillad korv i deras sommarstuga och sen gick vi till hamnen och Andreas&Rasmus blev fulla och Andreas kissade på en bil bara för att han hatade den bilsorten haha. Jaa, det var dagar det. När vi var 16 kanske? Var det Valborg Linn??

Idag ska jag och älskling ha det kul, men inte direkt fira valborg. Eftersom familjen är utflugna ska han komma hit, jag ska laga god pastarätt och sen ska vi ha mys med godis och gott och sjunga singstar :D Kommer nog bli roligt! Hoppas två saker:
1. att kvällen inte går så snabbt som de alltid gör.
2. Att shelly håller sig frisk så inte tiden behöver spenderas med att ordna med henne.

Vill verkligen vara med min pojkvän nu utan att tänka på annat. Men hon mår bra nu så jag tror det blir bra. Jag sov med henne inatt också haha och jag vaknade vid typ 04.00 av att hon pratade och började klättra upp på mig och lade sig precis under min haka haha. Hon var jättesöt!!

Vad är era planer inför ikväll? Firar man fortfarande valborg eller är det mest för fjortisar och barnfamiljer? Tell me!

Kommentarer
Postat av: föda med munnen ?

vi hade kul love, synd att det inte blev mycket singstar =( visste ej om att din bror skulle komma då...men men jag lovar dig att det blir singstar många fler gånger =D och shelly verkade må prima, hoppas bara allt blir bra med henne, hon har ju inte gjort någon ont för att förtjäna detta =( du förresten så drömde jag om henne inatt =O seriöst...jag drömde om henne att hon inte mådde bra o så...så bara ligger hon och öppnar munnen...så springer en mini mini shelly ut från munnen..och en till...o ännu en till...ca 5st mini shelly sprang ut =O alltså att hon va gravid men födde med munnen =O det va mig fan en märklig dröm...men men har man sovit i 14h inatt så ser man väl säkert en massa konstiga saker..



kyss min dröm...hälsa shelly...och lillan =)

2009-05-02 @ 08:46:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0