6 april

Ingen har behandlat mig som den prinsessa som du gör.
Ingen har fått mig att känna mig så levande, lycklig och positiv som du.
Ingen kan få mig att skratta så som du får mig att skratta. Och du är som roligast när du inte ens inser själv att du är rolig.
Du är något som jag inte tar för givet, något som jag är så rädd om som det bara går att vara och den jag litar på mest i hela världen.
Du är min allra bästa vän, den jag kan öppna mitt hjärta för och den jag alltid kan gråta ut hos.
Du dömer mig aldrig. Du tar alltid hand om mig, du tror på mig i alla lägen och peppar mig alltid.
Du ger mig kärlek när jag inte förtjänar det, men du vet att jag behöver det.

Hur mycket jag älskar dig eller hur glad jag är att ha dig går inte att beskriva, inte heller hur mycket jag vill vara din men jag hoppas att jag lyckas göra dig lika lycklig som du gör mig.



Idag är det två år sedan vår första dejt och jag minns den dagen som om det vore igår, det var ju då jag träffade min själsfrände :) Även om jag inte visste det då., Men en sak visste jag... Dig ville jag ha och dig skulle jag få!

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Owh :D vad gulligt! Grattis eller vad man ska säga:P

2009-04-06 @ 19:09:02
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: jessie

LÄNGE LEVE KÄRLEKEN <3<3<3<3

GRATTIS PÅ ER.

2009-04-06 @ 21:47:25
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

nja alltså i boken ska hon ju se ut att vara typ 13 år:P men ja hn ser ju ut att vara kanske 19-20 och det är väl ungt det med..



Kul att du tyckte om filmen iaf då =)

Men jag ångrar absolut inte att jag såg den på bio, den var ju helt klart sevärd.

2009-04-06 @ 22:00:39
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: jessie

vilket kapp :)

jag är ledig hela veckan typ, helgen är lördag och söndag är ganska fullbockade för mig del, påskfirande med släkt och familj hemma hos mig och filip på lördag och sen blir min lille bror 10 på söndag, men vilken dag som helst förre eller efter går fin fint, :)

2009-04-07 @ 00:07:44
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0