Stackars flickor

Shelly har nu varit hos veterinären. Vi fick samma veterinär som förra gången, vilket för övrigt bara var 3 veckor sedan. Min lilla flicka har verkligen oturen med sig.. Samtidigt turen att hon har klarat allt. Urinvägsinfektion, grå starr, slag i ögat, ögoninflammation och nu förkylning. Ni kanske tänker att förkylning är inte så farligt. Men när det gäller marsvin innebär det ofta döden.

Det sämsta Anna sa var att Lillan och Shelly inte får vara tillsammans förrän Shelly har ätit upp all antibiotika, vilket innebär 2 veckor! Stackars Lillan, hon är så ensam, hon ser så ledsen ut. Jag får försöka underhålla henne, har redan gett henne lite leksaker.. Nu får vi bara hoppas att Shelly överlever detta och att hennes kropp tar emot antibiotikan. Hon äter ju ej. Som sagt har jag gett henne barnmat och innan idag var hon så söt för då åt hon den frivilligt haha. Jag började filma för att visa er, haha here you go! Jag förkortade den lite, för den blev 3 minutas :p


Kanske inte frivilligt all the way...

Kommentarer
Postat av: Josie

Tack så mycket! :) Ja, lite kanske. :)



Det låter härligt! Jag är väldigt inne på Spanien och Frankrike just nu, så nåt av det skulle det kanske bli. Fast det spelar egentligen ingen roll vart, bara jag får flyga och komma bort ett tag. :)



Synd att man inte har råd att göra det oftare. ;)

2009-04-27 @ 15:50:48
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: chanelle

synd att hon belv sjuk hela tiden ..

jag har också marsvin =D

2009-04-27 @ 18:01:44
URL: http://chanellle.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas hon blir bättre snart! Jag håller tummarna <3

2009-04-27 @ 18:03:44
Postat av: Dilan Amin

hejhej!

Fin blogg :)



2009-04-27 @ 18:09:47
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-27 @ 18:33:16
URL: http://kolomiyka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0