Shopping ;)



11 par trosor blev det, 9 par strumpor (sånt som behöver fyllas på/bytas ut!). Pyjamas (leopard, riktigt snygg!), ett par shorts ser ni längst fram och bakom de en jeanskjol. Sen armband och sminkväska, samt en vanlig axelremsväska. Köpte även 3 par linnen, en skitcool t-shirt med Alice i underlandet haha. Jag älskade den filmen, sen när jag köpt tröjan och tittade närmre på den så sa jag "fan, detta är ju alice i underlandet"! Visar er nån gång! Sen blev det en vit t-shirt också.


Fina armband och örhängen. Kul med accessoarer!


Sminkväska, älskar den ♥

Ja, thats all for me.  Shellys ögon är lite konstiga, rinner mycket... får ringa till veterinären och se vad jag kan göra..  Men men vi hörs senare!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0