Nu är'e helg!

Hellu vänner och ovänner!
Här sitter jag i soffan framför så ska det låta. Mor och far tittar, men jag kan inte låta bli att titta jag med hihi. Idag har jag varit i Malmö, Skånes pärla ;) Eller ja.. Den största pärlan i alla fall. Hon Lagelia sjunger bra. Om det stavas så.
Ja, som sagt. Malmö var det ja. Det var ju farlig brand där, rök som fan när vi kom med bussen. Sen hörde vi att man inte fick gå ut, jag blev orolig att jag skulle bli fast i skolan :O men det blev jag inte, den var hälsofarlig dock. Vi var 4 stycken på lektionen. Hehe kul. Sen kom en femte elev också.

Blev en fika med Linnsi sen på Waynes uteservering på gågatan, god kladdkaka! Och lite titt i affärer, hon köpte två fina långa Gina- linnen och jag var sååå nära att köpa ett 37:nde linne till min garderob men jag övervägde det haha. Nej, behöver inte fler! Det var iaf suuuperfint, men nej. Jag är stark! :p Det blev en supersöt blustunika iaf från Gina, ljusrosa! Sen en vit kofta från h&m. Behövde ju det som jag sa. Behövde storlek 34, men det var en fläck på den så fick ta en 36:a, men hon sa att den krymper lite, så hoppas det blir bra :)

Det var supertrevligt med Linnley ^^




Min kamera kan fortfarande inte registrera lila färg :p Men linnet är lila, lila is the shit!

Efter dejten blev Linn blev det en liiten stund med älskling. Eller ja, 1,5 timmar, men tiden sprang. Vi fikade lite, jag tog en cola bara hehe, sen kom jag på att jag ej ätit så vi gick direkt in på burger king och åt pommes. Hoppas ingen såg oss, vilka tjockisar! Det är alltid lika kul att vara med min älskling, ska ha superkul imorgon också!

Tjyss!!

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag vet hur det känns när man hittar en sak som är jättefin men man har redan den.. då brukar jag få ångest. inte bra. Men sofie, mat är livet! haha ät så mkt dukan :D trevlig helg!

2009-04-25 @ 17:34:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0