Nighty!

Godnatt sötisar!
Nu ska jag krypa ner och sova, med Shelly sovandes på golvet i en lekback som vi har inrett till rum hehe. Imorgon blir det till att missa den viktiga lektionen i skolan och åka med henne till veterinären istället. Jag hoppas hon får antibiotika och sen börjar må bra.

Jag har ont i magen. Förlåt för mina bloggar de senaste dagarna, har inte haft så mycket positivt att tänka på. Det hände väldigt mycket i mitt liv på väldigt kort tid. Men denna vecka är en ny vecka. Allt som kunde hända har i stort sett hänt den veckan som gått, så finns inte så mycket kvar nu. Möjligen att jag inte blev utsparkad från skolan eller hamnade på sjukhus *peppar peppar* :p Som mormor säger. Får ta och träffa henne snart igen :D


Mitt f på datorn har blivit trögt. F liksom, den bokstaven använder man la inte så mycket? Det är väl jag som svär mycket I guess (A).

Gossip girl innan ikväll! Åhhh varför? Varför varför? Ännu en gång lämnas Chuck där kärlekssugen. Åh han hade tänkt säga "I love you" så hittar han sin bästa vän hemma hos henne. I love Gossip girl!


Leighton Meester ♥

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Åhhh, det var så sorgligt! Varför kan inte bååda fatta samtidigt att de är som gjorda för varandra. När hon kämpar för honom vill han inget och tvärtom!! GAHH! Längtar tills nästa avsnitt!!

2009-04-26 @ 23:15:30
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Sara

Alla har vi dåliga dagar! Bara hoppas att de som kommer blir bättre :) och det tror jag nog de blir! Du har så underbart fina egenskaper - omtänkksamma sofie :)

2009-04-27 @ 18:06:23
URL: http://namedsara.blogg.se/
Postat av: Min Världens Bästa Vän !!!

hej snygging...idag är en ny dag på en ny vecka...inte riktigt en ny månad men ja..vi kan väl låtas lite va ;) ja du har haft det lite strul förra veckan...vill inte riktigt nämna namn eller något...inte för att jag känner mig dum då utan för att jag skäms att skriva namnen på mitt tangentbord..väldigt pinsamt...och jag tror nog att de fleeeesta bloggläsarna vet vad allt handlar om...hehe japp...ridiculous..



du behöver inte några sådana typer som lever en lögn, du behöver inte sådana typer som tar hela handen när man ger dom ett finger, du behöver inte sådana typer som ljuger för dig, om en annan vän och även för sig själv, du behöver inte sådana typer som hugger dig i ryggen när du gett dom väldigt mycket kärlek.....jag kan fortsätta i evigheter för det finns så mycket att säga om sådana människor, men ändå inget..visste inte om att de fans två slags tofflor i detta sammanhanget...tydligen finns det också en höger toffla...om ni nu förstår vad jag menar....



älskar dig gumman, du är verkligen den underbaraste som går på ett par vackra ballerina skor =P och även alla andra slags iförsig...kanske =D du har fler vänner och du kommer alltid att få vänner, så länge man är ärlig, snäll och social..japp...du har nog fan ta mig alla de och mycket mer därtill så tror jag inte det är några problem alls.



puss love love...ska bli kul på torsdag med att du är ensam på kvällen...hehe romantisk middag...mys...singstar =D haha längtar !! synd att jag ej hitta några spel i kurdistan, men men vi får väl helt enkelt försöka att hitta några fler om de möjligt..hehe bye bye min dröm <3

2009-04-27 @ 19:21:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0