Modererad

Min blogg är nu modererad, det vill säga att jag måste godkänna kommentarerna innan andra ser dem. Detta är inte så kul, men det måste bli så eftersom det finns personer som skriver väldigt omogna saker. Eller låtsas de vara någon okänd som läser min blogg och håller med dem och skriver en massa elaka saker. Ja, kan förstå att ni måste hitta på personer som tycker så, för det finns nog ingen av mina läsare som håller med er. Även om, så bryr jag mig faktiskt inte. Jag vet vem som gör rätt och fel och de som tycker om mig håller med mig. Så nu kan ni sluta skriva kommentarer till min blogg, om ni vill mig något så kontakta mig via mail, men jag ser helst att ni två bara "run along" och slutar att tala till mig, skulle vara skönast så.

Såå, nu ska jag städa, sen ringa min älskling. Shelly mår lite bättre.. Får se hur det artar sig till ikväll. Stackars Lillan är helt ensam i buren nu, hon vill knappt äta. Stackarn!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0