Me dont care

Onödig kommentar, Jag bryr mig inte M! Jag bryr mig inte längre vad du sagt att du gjort eller inte gjort, jag bryr mig inte att du antagligen blånekar till allt. Fortsätt bara. Och jag bryr mig inte heller vad D väljer att tro på. I couldnt care less. Är så trött på er asså. Och lögner. Jag ville lägga alla kort på bordet, men ni ville inte så go on. Ni är borta nu, jag ska fortsätta mitt liv med människor som jag vill ha där i och ta hand om dem :) Från och med idag ligger allt bakom mig.

Så ni kan bara sluta skriva till mig, speciellt på bloggen, för det är rätt så omoget kan jag känna. Så run along.

Veterinären klockan ett, innan dess ska jag plugga på tentan.

Ha en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: jessie

Tjingeling.

Jag fick jobbet!!!!

Var på intervju i torsdags och fick i morse reda på att jobbet va mitt,

jag ska jobba som försäljare, kanske inte världens glamorösaste jobb, men lönen är fin.

ska på kurs i malmö redan imorgon sen ska jag vara i malmö tisdag onsdag och torsdag. så jag hoppas du kan äta glass med mig någon av dagarna.

bo på hotell är vell ganska nice, men hatar att sova utan filip :(

Puss på dig

2009-04-27 @ 10:44:41
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Linn

Men gud vad löjligt att de fortfarande håller på!! Ena stunden är det fel att du snackar skit, sen när du väl lägger alla korten på bordet och berättar all sanning så är det också fel :S Vad är det för fel på vissa människor? Vill de ha sanningen eller inte?!

2009-04-27 @ 11:48:04
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Jasmina (Jasse)

SV: Haha nej den har jag inte sett faktiskt. Hoppas verkligen att det inte blir sant! haha.

2009-04-27 @ 12:37:38
URL: http://icebeauty.blogg.se/
Postat av: Josie

Fin blogg!

2009-04-27 @ 13:01:13
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: men herre min jävel !

o my fucking goood !! känns jävligt märkligt att de är så fucking omogna...jag menar...22 fucking år gammal =D haha eller är det jag som är trög ? iochförsig så är den andra lite liten men ändå...jag har inget mer att säga om dom, har kommenterat på nighty den som vill veta vad jag tycker...

2009-04-27 @ 19:28:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0