Im in heaven

Hej alla. Min blogg har haft paus. Har varit vid molnen och svävat. Det var så himla skönt att vara i hans armar igen! Har typ suttit ovanpå varann dessa dagar, kramats hela tiden. åh.. Jag kan inte beskriva den kärlek jag har inom mig. Den har aldrig varit så stark och den har verkligen varit stark innan :) Jag vill aldrig släppa dig, vill alltid ha dig bredvid mig,.. Du är min bästa vän och det finns inget bättre för mig nu än att ha dig hemma igen. Du är min

Att vara utan dig till lördag älskling känns till och med för mycket. Jag är ditt klister ^^



Jag är inte den enda som är glad över att Dilshad är hemma hehe.

  



Lite smakprov av vår dag idag. Längtar till nästa gång... och nästa.. och nästa.. o nästa, o nästa, o nästa.

Kommentarer
Postat av: Sara

När jag läser detta längtar jag med efter en kille :) Jag är glad för din skulle soffis :D

2009-04-22 @ 19:48:59
URL: http://namedsara.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0