Im born a leader!

Jag gjorde ett quiz på facebook (ja, jag har också ramlat i fällan!!) angående vilken personlighet jag är. Eller hur jag är som person tror jag det var. Detta blev mitt resultat:

Du är född ledare. Du har oftast rätt och säger det också. Om någonting ska bli gjort så får du göra det själv. Du är positiv och social. Du vill ha resultat i det du gör. Du är tävlingsinriktad och älskar att vinna...i allt Dina svagheter är att du är lite för egocentrisk...lär dig att ta hänsyn till andra mera. Ibland så kan det vara bra för dig att slappna av och inte stirra dig blind på prestation. Fråga gärna hur andra mår innan du berättar om det som intresserar dig.

Detta är nog ungefär jag... Hmm.. Nej, jag är nog lite mer ödmjuk än så! haha. Men jag är en sån som alltid vill ha rätt, som vill ha bra resultat och som gillar att göra saker my way. Jag gör de själv också om det ska bli gjort... Men delarna om att jag typ kör över andra och att jag inte frågar hur andra mår, tror jag inte på. Jag tycker jag frågar andra väldigt mkt om hur de mår. Social... Hmm. Ja, visst är jag social på så sätt att jag gärna pratar med nytt folk, jag blir superglad av det! Men sådana där stela tillställningar och kallprat är inte alls min grejj. Gillar inte sociala sammanhang då jag vet att människor pratar med mig av artighet och inte av vilja. Fråga hur jag mår, hur det går i skolan, vad jag pluggar om du verkligen är intresserad. Var tyst annars :p

Men men, kära vänner. Här fick ni det svart på vitt... Sofie har alltid rätt. Vad var det jag sa??

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0