Idag kommer honey!

Idag kommer min älskling hem!! :D Jippieee. Han är nu i Turkiet, sen bär det av till Denmark och seeen Sweden. Dessa veckor har gått hyfsat snabbt, men ändå så känns det så sjukt längesen han åkte. Har ju hunnit vara i London nästan en vecka, fira Madus födelsedag, börja på b-uppsatsen, ha biokväll o sova över med Linnsi, träffa Peet som jag ej träffat på aslänge, bowla med klassen, shoppa på entré med tjejerna, ha avslutning på dansen, plugga en massa och träffa Jessi också, min första bloggdate. Ja, mycket har hunnits med. Dessutom har jag skrivit 39 blogginlägg ;) haha. och läst säkert 5 gånger mer än så.

Men det var också mitt mål. Jag visste att jag måste planera in sjukt mycket saker för att inte känna mig ensam utan min älskling hehe. Jag känner mig så stolt över mig själv att jag klarat det så bra :D Det visar att jag faktiskt kan klara mig själv om jag måste, att jag inte är beroende av någon.. Men sen samtidigt har det ju inte varit så lätt alla dagar. Dagar då han knappt har hört av sig har verkligen känts piss ibland och det har funnits stunder då jag bara velat prata med min bästa vän.. Vissa stunder har jag också varit väldigt orolig för vad som kan hända, men trots allt detta så har jag ändå klarat det så sjukt mycket bättre än jag trodde. Jag har kanske känt sådär typ 15 procent av tiden.. Och det är ju inte mycket ^^

Ska i vart fall bli så himla underbart att få hem honom och prata om allt som hänt.. Inte samma sak att skriva några rader på mail.


Vi hos Peet på hans student i somras :) Fina älskling!

Imorgon får jag vara med honom, min älskade :D

Kommentarer
Postat av: Petra

söta ni var! :)

2009-04-19 @ 20:42:49
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh! Jag förstår att du verkligen är jätteglad nu Sofie :) Hoppas ni får det super trevligt i morgon :D

2009-04-19 @ 22:11:40
URL: http://namedsara.blogg.se/
Postat av: här får du en näve älskling <3

hihi nu har du iallfall älsklingen heeeelt för dig själv =D du har haft han nu i två daaagar...men jag antar att du inte är helt mätt...hmm, ja du får han på kanske torsdag-fredag men lördag är iallafall en garanti =) och söndag morgon =P kyss tönt <3

2009-04-21 @ 20:59:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0