I know you missed me!

Hellu guys!! Nu är jag tillbaka i verkligheten, i den lilla byn, i mitt mysiga rum! Har varit med om en massa!

Ska inte berätta allt, för har nyss skrivit en novell till min darling hehe. Som jag saknar riktigt mkt, men känns bättre nu eftersom vi pratade en timme på msn. Miss U babe!

Ja, har varit vaken sen 04.00 imorse. Då vaknade jag i London. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss först med boendet, men vi vande oss. Kändes lite konstigt tyckte vi att bo hos några vi inte kände, men hennes kusin kände dem och de var väldigt gästvänliga hihi. Walthamstow hette stället där vi bodde. I torsdags åkte vi med Ben, Madus kusin alltså, och hans vän för att se ett slott - Leeds castle. Det var nice. Skönt väder och superfin trädgård med fåglar.. En sa "giva me a cracker" hehe. Sen var där lite uppvisning med uggla och örn. De såg inte ut att skadas, utan bara fick flyga och jaga mat. Jag gillar inte uppvisningar om man tvingar djuren, så ni vet!! Men dessa har säkert ett utmärkt liv! Vi gick i en labyrint och i en grotta, kuligt. Drack té och åt scones också. Var ute till tio på kvällen typ, för vi stack till ett köpcentrum efteråt, där jag och Madu smög iväg på eget håll... *hehe*.






I fredags var superkul, för då var det bara jag&hon. Vi hade en heldag på stan med massa sjuka stunder och massa massa skratt. Vi var nog så jävla trötta för vi skrattade asmycket. Vi gick vilse på topshop haha. "Excuse me, where is the way out?". Först fulade sig Madu bara och frågade en som jobbade där, men sen gick vi vilse på riktigt så då fick vi fråga en expidit igen haha. Fanns superfina kläder, provade en massa och shoppade också såklart! det får ni se sen!! En massa glada människor pratade med oss, en som frågade vilket språk vi talade för att det lät så fint *smickrad*. och sen började några tjejer snacka med oss i tåget, hon var så flippad. Jag försökte lära henne svenska haha. Ja, som ni hör så var det en skitrolig dag!! Vi shoppade i 8 timmar, sen pizza. Var hemma halv elva haha. Galningar.

så jävla snygga linnen som vi såg..... ...kunde ej låta bli att prova! :p

Igår så blev det en dag med hennes kusin igen. Vi tittade på London bridge, London eye och Big ben, coolt! Fanns massa uppträden längs Londoneyeområdet. Levande statyer, streetdansare, akrobater med mera, kul att titta på!!! På kvällen bjöd familjen oss på mat, snällt! Vi busade lite med Nishara också, deras dotter som var 2 år.. Hon kallade oss Aunti hehe. Söt! Vi köpte ett fint rosa snurrat sugrör med askungen och Belle på innan vi åkte hem. Plus en nalle och en film. Som tack.

  


Imorse gick vi upp 04.00 som sagt och tog flyget. Jag har varit vaken 18 timmar nu. Hehe tur att det inte är skola imorgon! Så hoppas ni är glada att ha mig back!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0