Habibi dah!

Kanske inte rikigt så han sjunger, men så det låter.. Narin narien! Den låten vi dansar till på dansen alltså, orientaliska dansen som jag går på ^^. Sista gången idag, men blir en extragång nästa vecka för fika och uppvnisning för andra gruppen. Ni skulle bara träffa vår danslärare. Hon är väl i min ålder typ, helt underbar! Hon har så härliga kurvor och världens häftigaste dansoutfits! Nästa gång sa hon att vi måste ta på oss glitter haha. Jag undrar vad jag ska hitta i garderoben :p Ska kanske kunna gräva fram något! Jag tror bara hon kan vara snygg i sådana konstiga saker hon tar på sig iaf! Idag hade hon blommig badräkt (tror jag), leggins ovanpå, korta cykelshorts ovanpå det och upptill en gul sammetsbollero med glitter och sen en höftkjol :D Haha, och hon ser görsnygg ut :D Har gjort en liten avbildning:



Hon filmade oss dansa också, men ska först inspektera videon innan beslut fattas om jag ska lägga upp den haha. Måste fråga Madu&Dess om de godkänner det.

Höll på att chatta med min älskling men han loggades ut nu, sacre! Miss u darlin!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0