Gossip!

Ni vet att jag har en tradition att skriva om mitt veckonöje - Gossip girl. Finns det något bättre än att krypa upp i soffan med något gott att äta och veta att man har en timme med Gossip girl framför sig?

Höjdpunkten på söndagen! Dagens avsnitt var ju superspännande! Jag avskyr Miss Clark.. Eller vad hon heter haha, så heter hon inte ens. Miss Carr heter hon. Jag gillar henne inte. Ush, vilka intriger det blev där ett tag mellan Blair och Serena, Blair och Dan och Blair och de andra tjejerna. Stackars Blair, men hon verkar ha fått sig en tankeställare? Kanske kommer hon bli en bättre person? Hon har ju redan blivit en sjukt mycket bättre person än i början av serien, och bättre än hon är nu vill man inte ha henne. Lite intriger och elaka planer måste det finnas runt henne! Tillsammans med hennes kärleksfulla sida. Som vi alla vet, gillar jag ju inte moralänglar som Dan och Serena höhö.

Ahh! Jag höll på att hoppa upp och ner när Chuck gick hem till Blair.. Man såg på honom att han bara ville ha kärlek.. Åh så var hon inte hemma! Och vem var killen hon mötte i baren? Jag känner inte igen honom!! Carter? Var det han som var med i gänget, han som Chuck kände? Äh, hoppas hon dissar honom och går hem och hittar Chuck där och sen ska man se de i varandras armar...... But that's not gonna happen! No no, vad vore GG utan intriger och "neeej"-känslor?? Som one tree hill :p Sorry, men det programet verkar bli sämre och sämre haha. Där är ju alla som Dan&Serena, moralsnack hela tiden. Sorry Linn, tycker det har gått utför rejält för Oth.

Ska sova nu, men Sara, skönt att höra att du är lika pedant som jag ;)




XOXO ;)


Kommentarer
Postat av: Linnsan

Håller med dig gumman, OTH har verkligen gått utför.. det var bra säsongerna 1-4 men nu neej! Händer ingenting alls.... But Like U I Love Gossip girl:P Och faaaan, ville också att Blair skulle vara hemma.. tycker dom är så söta tillsammans!!! Men sant, vad skulle GG vara utan några intriger? Nadish!!

2009-04-20 @ 13:23:55
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0