Gossip girl!

Det är ju söndag idag så ni vet att jag måste skriva om Gossip girl?

Chuck... gud vad han har förändrats. det är så fint att se en sådan elaking som han visa sitt inre... han är bara ensam, därför han kanske har varit elak. så gulligt när han räddade Lilly... Blair är alltid lika kul att kolla på hon med :D Hon gör så roliga saker hehe. Jag önskar jag var kompis med henne... men ne, tänk vilken pain in the as hon är!

Dan&Serena är lika putt-i-nutt som alltid. Vill spy på dem!

Ja här var det hårda ord... But you know what I say?? Min blogg, mina ord ;)

Blair och Chuck rockar! Den nya läraren är ju söt! Men mesig... jaha så ska Dan få ihop det med henne och serena ska ha sin ledna min som hon haft i de flesta avsnitt och sen ska de tala som romeo&julia.. and the show goes on. Men visst är de också ganska viktiga för serien. Man behöver ju kontraster hehe. Serena var iaf söt när hon lämnade sin plats på Yale till Blair.

Japp, thats all for me, over and out ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0