Puh

Allt är kaos. Jag vet inte ut eller in.... Imorgon blir en bra dag i alla fall, då ska jag träffa Linnsi gumman och min älskling. Det ska nog bli fint väder också och vi ska ta en fika någonstans. Först skola förstås..

Nu ska jag tänka en massa och försöka plugga lite kanske. Det behövs. Vet inte ens om denna tentan kommer bli lyckad. Men jag är i alla fall nöjd med mitt C som jag fick på förra, för tydligen fick bara en person i klassen VG och då fick hon B. I den andra klassen, ni vet vi var ju med arbets... hmm vad hette dem? Arbetsvetarna innan och många av de hade fått IG. Ja, katastrofkurs hehe. När jag skrev katastrofkurs så råkade det bli katastrofkurd hahahaa. Det är väl min pojkvän då ;p Det hade bara varit en person på tentagenomgången haha. Lonely.. Måste ha ekat.

Ja, jag har fullt med tankar i mitt huvud. Vet inte alls vad jag ska tänka. Måste nog reda ut de där inne på nåt sätt. hur mycket kan man förlåta....


Kommentarer
Postat av: jessie

låter toppen, om jag får jobbet som jag var på intervju på idag, så kommer jag spendera hela nästa vecka i malmö.

kanske till och med sova på hotell.

så då finns det ju chans att träffas.

vi ska träffas oavsätt om jag får det eller ej.

(hoppas hoppas)

ha det kalas fint så länge krammm

2009-04-23 @ 22:42:45
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Kurdnummer

hahahah är jag en katastrof kurd !!!? hahahaaha du är fan skoj du hjärtat...låter nästan som när shan the man eller özz som sa det...så förknippade han med allt som hade med kund att göra kunde förvrängas till kurd som t.ex kurd parkering, kurd mottagning, kurd tjänst, kurd vagnar, stamm kurder =D hahaha osv..osv...osv ....det va verkligen skoj



har sagt det innan och kommer nog alltid att säga det...du är mig fan ta mig en riktigt smart kurd love =D haha hoppas det går bra i skolan tjockis...puss min sköna <3

2009-04-24 @ 00:23:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0