Fort fort fort

Nu har vi varit hos veterinären med Shelly. Åhus veterinärmottagning, fast den ligger i Kristianstad. Hon var jätteduktig! Både Shelly och veterinären förstås, men jag syftade här på veterinären.. Anna hette hon. Shelly har lite ögoninflammation kanske, vi fick recept men ska testa med vanligt ögonskölj först som man kan köpa på apoteket! Sen undersökte vi henne för den där svampen som vi trodde hon hade, men hon sa att sålänge det inte syns något så är det ingen fara. Ska inte gå in på andra detaljer, jag måste respektera Shellys integritet! men allt var bra med henne annars iaf, hon blev undersökt och så. Hon väger 0,9 kilo. Hihi hon e såå söt!!

Ska dra till dansen snart... Sista gången  idag *buhuu*. Annars då... Jo, det går väl. Känns lite sisådär med att Dilshad e iväg... Jobbigt att bara få ca 1 mail per dag och jag vet inte ens vilka alla killar är som han skriver om.. Så skulle de tydligen göra en massa saker också.. Vet inte riktigt vad det är och han är så långt bort. Känner lite såhär: kom hem nu, det räcker... Antar att det är rädsla.. Känns ju lite skrämmande att han e så långt bort och gör saker som man inte vet med folk man inte känner eller ens har sett. Känns som en karusell som har börjat snurra lite för fort.. Kanske vill jag sakta ner den en aning känner jag... Får lite ont i magen =(

Aja, jag har också ett liv. Får koncentrera mig på det tills han är hemma. Finns inget annat att göra direkt..



Min älskade gullunge!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas lilla shelly kryar på sig! Skicka en kram från mig till henne :)

2009-04-10 @ 19:13:13
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0