Discusting.

I egoinas blogg hittade jag något äckligt. Bilder på deras stökiga hem. Jag måste säga att jag tycker sånt är sjukt äckligt.. Så mycket skit som där bildas, har ni aldrig sett Rent hus? Bara tanken av hur många bakterier och sånt som göms i den röran . i-s-h!!

J
ag är väldigt pedant av mig. I mitt rum ska det alltid vara städat. Jag kan knappt lägga mig om där ser för stökigt ut på byrån, var sak har sin plats och diskbänken måste vara fri från fläckar och smulor alltid! Jag är glad att jag är pedant, det innebär att jag kommer ha ett rent och fint hem :) Men en inneboende hade kanske tyckt det var jobbigt. Typ ibland när Dilshad har sovit över och jag inte har kunnat komma till sängen och lagt mig för jag varit tvungen att plocka undan lite först, då blir han lite irriterad på mig :p


Är ni pedanta?

Godnatt!
Imorgon när jag somnar så kommer jag veta att älskling kommer finnas där när jag vaknar :) Vid denna tid imorgon är han hemma :D Så sjukt jäkla underbart ♥

Kommentarer
Postat av: sara

vilket mysigt rum :) jag är precis som dig, plockar undan innan jag går och lägger mig annars så får jag ångest :P

2009-04-19 @ 22:18:57
Postat av: våga säga nej till bakterier och skit !!

hahaha och dilshad mötte dig med ett stort leende =) haha så jävla kul vi har gumman, och du är verkligen pedant, varför skulle jag vara sur över det lilla lilla flicka ? snarare glad...då vet jag vem som ska plocka upp allt jag stökat ner =P ne men du är ren och im happy for u ;) Kyss

2009-04-21 @ 20:52:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0