Fredag idag

Den uppenbara verkligheten heter den bok som jag ska börja läsa nu. Solen skiner utanför fönstret, jag sitter vid köksbordet och luktar bär (bodybutter) och nytvättad tröja. Ska tvätta håret, sen ska jag börja plugga. Ska planera inför tentan som vi ska lämna in om två veckor. Kom på att jag får komma rätt långt i helgen eftersom jag inte kommer kunna plugga sen alls mycket!! Så det blir plugg plugg plugg både imorgon och på söndag!

Måste hitta den andra boken idag.. annars vet jag inte vad jag gör.

Är så sugen på att hitta lägenhet nu! Men det har inte kommit upp någon bra än på hemsidan. Berättar mer när jag har sökt! I augusti ska jag flytta, vi får hålla tummarna!

Ha nu en bra dag så hörs vi sen, då kommer förhoppningsvis lite bilder från bowlingen!

Här bjuder jag på en film som Linn filmade när vi var på Enriques konsert i november 2008.


Kommentarer
Postat av: jessie

haha grr eller hur?

tatueringen föreställer en ett svart hjärta men en ros igenom.



kram

2009-04-17 @ 11:09:26
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0