Daylight


Aint I cool?? In my boyfriends glasses. Yeahh.
Bilden är dock ej från idag, utan från i fredags!!

Idag fick jag komma ut ur min håla :p Körde till Malmö och lämnade in tentan och träffade älskling en liten stund. En timme blev det. Jag var inte på min bästa sida.. Kanske blir så när man har suttit inne flera dagar, är orolig över sitt marsvin, har lingonvecka.. hehe ska jag fortsätta :p Har ni något passande namn till det förresten? Vill ha något coolt att säga när man har sin period. Ge mig tips om ni har :p Men men, det blev en liten luftning iaf, vilket var skönt. Vi gick i slottsparken och åt lite glass och pratade, men det var ju en väldigt kort stund så vi hann inte säga så mycket. Underbart väder, solen sken och rapsen har precis börjat blomma lite smått längs E22:an. Jag ska visa er sen, vägen mellan Hörby och Malmö, rapsen blommar längs båda sidor av vägen. Det är helt fantastiskt vackert, ska ta foto sen när den kommit i blom!!

Så ikväll var man tillbaka här och matar, ger medicin, myser, ger dricka. Både jag&Shelly blir helt trötta.

Finns det förresten någon underbarare än min pojkvän, kolla in svaret jag fick när jag skrev sms att jag inte kunde komma och fika idag:

Älskling det är helt okej fan. Jag kommer ju på torsdag och då kan vi ta hand om henne tillsammans.Hehe kan köpa med mig kakor också och sådant som vi kan gotta oss med <3 Ta hand om henne okej, hoppas inte det är allvarligt, det ska nog bli bra ska du se. Kyss <3

Han ställer verkligen upp i vått och torrt, älskar dig hjärtat!!

Kommentarer
Postat av: hihi glasögonorm

haha du är såå sööt =$ speciellt i de glasögonen =D haha jag sa ju att jag tyckte u såg söt ut då senast men du trodde inte mig..skont att et är torsdag idag så man inte jobbar imorgon det hade verkligen inte vart kul, klockan är fan halv sex 6 och jag vaknade för en haltimme sen, jag är verkligen verkligen trött, jag tyckte jag såg att jag flumade någonstans så att du vte varför jag flummar för jag är trött som fan...iallafall...jag tycker du ser vacker ut love...puss sålänge =) ses idag..hehe <3

2009-04-30 @ 05:41:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0