Hjälp!

Tittade på "hjälp jag vill ha större bröst". Stackars kvinnor. Stackars kvinnor som har sådana män, som betalar för det. Nej, en man ska alltid vilja ha sin tjej precis som hon ser ut, om hon inte mår riktigt befogat dåligt över något. Men inte om hon vill operera från B till D eller till och med G som en hade gjort. Ish ish. Jag säger som jag alltid sagt...

gå till en psykolog istället för en kirurg!

Det handlar om att älska sig själv, det är det män tycker är attraktivt! Ingen är helt perfekt, seriöst. Man kanske tror det när man ser någon med kläderna på, men vad döljer sig där under? Feta inlägg i bh:n eller en stor push-up-effekt? Celluliter på den del av låret man inte ser? Hängig mage? Bristningar? Eller en hemsk personlighet under den fina ytan... Kanske en hemsk barndom eller självmordstankar... En massa plågsamma ingrepp? Vi alla har våra små deffekter och det är det som gör oss till oss. De där sakerna jag rabblade upp är inte fel, de flesta kvinnor lider ju av något av ovannämnda saker! Så varför ska det vara normalt att inte ha det? Vem har lagom stora, fasta bröst, platt mage, perfekt hud och slimmade lår utan att ha lidit en sekund för att få det? Samtidigt som hon ändå har snygga kurvor.  Säg en och jag ska säga grattis till den tjejen :D Det är det snygga, fina, sexiga hos sig själv som man ska koncentrera sig på... Då blir man den snyggaste i hela världen och om jag ska vara ärlig så är det så jag känner mig just nu :)

Kärlek!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0