Bowling :)

Hej alla!!
Hoppas ni haft en bra fredag!

Jag träffade Elmi och Caroline i Värnhem i Malmö klockan halv fyra. Vi tog en promenad in till stan och jag fick tag i boken som jag ska ha till denna kurs!! 300 kronor, it hurts! Slog oss ner på Waynes café, som ligger längs gågatan, hade hela källaren för oss själva. Satt i varsin soffa :p Jag åt kladdkaka, väldigt gott. Planerade vår b-uppsats och allt gick skitbra. Vi har kommit jättelångt redan idag. Vi var såå förvånade när vi gick därifrån hehe. Det vi ska göra är att vi ska undersöka åsikterna om Rosengård bland Malmös gymnasieungdomar. Ska planera mer nästa gång, men blir typ 300 pers kanske att fråga.. Det är ju mycket arbete runt det, att välja bra metod, urval - varför väljer vi som vi gör och inte på något annat sätt? med mera.

Vid 18-tiden tog vi bussen mot Värnhem igen och träffade de andra från klassen utanför Big bowl. När vi kom ner till bowlingen (alltså big bowl ligger i en källare, för er som inte varit där. superfint är det) så stötte jag på en gammal vän, Florent :D Åhh det var så jävla kul. Har ej träffat honom på typ... mer än två år. Kanske tre!? O ändå kändes det som igår... Det är min f.d. bästa killkompis bästa kompis. Jag tror fan vi träffades sist när vi firade våran kompis födelsedag, i juni 2006. haha, sjukt. Det var en väldigt rolig dag den dagen. Grillade på stranden i bo01, fast det var rätt kallt då så där var inget folk. Tog en massa foton och de råkade placera engångsgrillen på en filt så det blev hål haha. Ritktigt roligt... Men men, vänskap kan inte vara för evigt..  Haha vi blev verkligen förvånade över att se varann i alla fall och snackade lite innan jag gick för att bowla.

Bowlingen var rolig :D Superbra klass har jag ♥


Marthe, jag och Iris spelade på samma bana!


Jag&Elmi på varsin bana


Iris, som var på samma bana som mig och gravida Linda som inte kunde
vara med och bowla, men tittade på.


Edin&Carro


Norska Marthe (älskar hennes dialekt) och jag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0